Ahad, 2 Oktober 2011

 DENGARKAN RINTIHANKU.. :'(

MUJAHIDAH SOLEHAH..
mampukah aku.. :'(
memerangi nafsuku...
terkadang aku terjatuh...
tiada siapa sudi menghulurkan tangan..
terkadang aku perlu sendiri dlm berjuang..
kerap kali aku tersungkur..
dek liku2 ujian dariMu..
kerap kali aku menduga imanku..
mampukah aku bertahan...
Ya Allah..
ku harap pertolonganmu mengiringi perjuanganku..
janganlah kau biarkan aku terus beralasan...
jadikanlah aku hambamu ya Ilahi..

aku mencuba sedaya untuk menjadi yg terbaik..
tapi apa yg aku dapat hanyalah sebaliknya...
mungkin aku si hamba yg mudah tewas dgn ujianmu..
layakkah aku menjadi bidadari syurgamu..
melihat wajahmu..
jika setiapa hari aku berlaku kezaliamn kepada..

jangan kau jadikan aku hambamu yg terus terleka..
mohon kekuatan darimu Ya Allah..


impianku banyak.. tpi hanya satu tetap selamanya..
mencintaimu sepenuh jiwaku... mengharap redhamu..
hanya itu satu matlamatku...

p/s: sedang berusaha menjadi muslimah solehah, mujahidah solehah, seorang muslimah yg warak, tawadhu' serta zuhud pada dunia, berusaha menjadi mukminah profesional, menegakkan ISLAM... rela berkorban masa hiburan remajaku dengan memenuhi hak2Mu Ya Allah.. emm.. biarlah org nak kata apa.. asalkan Allah suka.. :) sedikit sangat org x suka aku.. tp ramai lagi yg suka.. ^__^ nur zulikha zazali adalah khalifah Allah :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum...^_^
Salam Ukhwah..