Isnin, 21 November 2011

Bisikan qalbu


Assalamualaikum..
Salam mulia.. salam akhirat..

Bisikan qalbu..

Rindu.. rindu.. rindu..
Aku rindu bertemumu..
Aku tenang disampingmu..
Aku damai  bersamamu…

Kembalikanlah kepada cahaya..
Sahutlah seruan kalamNya..
Sambutlah cinta Maha Pencinta..
Bangkitlah lah bersama cahaya cinta

Bangkitlah sayang…
Buktikan engkau mampu..
Berjuanglah kerana yg Satu..
Demi menyahut seruan Rasulmu..

Jadikanlah al-Haya’ bentengmu..
Akhlak pakaianmu…
Taqwa itu penyelamatmu..


Dosa silam bukan alasanmu..
Tapi jadikan ia pelajaranmu..
Bukankah Dia Maha Pengampun..
Lihatlah…
Dia campakkan Hatimu kini…
Dalam memori ketaatan dan ketaqwaan..


Wahai kudrat PerinduNya…
Kau tidak lemah..
Kau tidak pernah kalah..
Jangan mengeluh dgn dunia..
Kerana itu hanya fatamorgana…
Melelahkan pasak kita..

Biar hidup sederhana…
Asal punya harta jiwa..
Biar kalah dgn dunia..
Asal  kita selamat di sana..
Bahagia bertemu Cinta..

Akhir  tinta…
Aku bahagia  dlm sunnah..
Aku cinta Rasulullah..
Kerana aku cinta Allah.. <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum...^_^
Salam Ukhwah..