Isnin, 21 November 2011

HambaMu Allah

mungkinkah masih ada hari esok..
yg menemani sepi diri..
yg setia menanti..

saat diri malu berhadapan dgnmu..
kau memujukku dgn rahmat kasihmu..
apa lagi nikmat yg perlu aku dustakan kpdmu..
sesungguhkan pemurahmu mengatasi segalanya..
selautan yg tiada bandingnya kau berikan pada..

cuma..
adakah semua nikmatmu itu..
telah aku balas dgn ketaatan kpdmu..
atau mungkin aku hanya mmpu berkata..
tp x mampu melaksananya..

Ya Allah..
sesungguhnya engkau maha tahu..
apa yg tersirat dan tersurat dlm kalbuku..
sungguh deritaa hati mengkhianatimu..
x pernah engkau palingkan dirimu kpdku..

mengapa mereka mencari cinta selain cintamu..
sedangkan cintamu maha hebat..
tidak blh ditandingi mana2 insan..
mereka belum mngenal CINTAMU...

biarkan aku terus bersamamu..
hingga ke akhir waktu..
saat kau rindu bertemuku..
dan aku rindu bertemu bersamamu.. ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum...^_^
Salam Ukhwah..